מיתוג, לוגו, מודעה, עלונים, דיוור ישיר, קטלוג, אתר אינטרנט, פרסום בפייסבוק,

פרסומת טלוויזיה... עולם הפרסום מעמיד לרשותך מגוון כלים רבי-עוצמה להשגת תשומת ליבם של לקוחות פוטנציאלים, הנחשפים מידי יום למאות מסרים פרסומיים ונדרשים לבחור בין שפע אלטרנטיבות דומות.

האם ברגע האמת, הם יעדיפו את המוצר או את השירות שלך על פני אלו של המתחרים?

artit - משרד בוטיק לפרסום, מיתוג, עיצוב גרפי ותקשורת שיווקית ייצור את הסיפור העומד מאחורי המוצר שלך, יגבש קונספט קריאטיבי וגרפי ייחודי, יתווה תוכנית שיווקית ופרסומית ברורה ויהפוך את המוצר שלך למותג מבוקש שיאפשר לך לעמוד בכל היעדים השיווקיים שהצבת לעצמך.

לילך הירשפלד
עיצוב גרפי, פרסום, עיצוב אתרים
נייד. 054-80-63-633
  • כותבים בריף!

    מהו בריף? כתיבת בריף היא פעולה יצירתית לכל דבר, ממש כמו לעצב מודעה.
    בריף טוב אמור לזקק את החשיבה והאסטרטגיה הפרסומית שלך באופן פשוט וברור ולכלול טיעון לוגי הנבנה לכל אורך המסמך, עם התחלה אמצע וסוף.
    בריף טוב מגדיר משימה, יוצר השראה ומהווה כלי לבקרת איכות הפיתרון הקריאטיבי ובשפת הפרסומאים: "האם הקריאייטיב עונה לבריף".
    בריף טוב צריך להשפיע על הצוות הקריאטיבי כולו, בדיוק כמו שאתה רוצה ומצפה שמסע הפרסום למותג שלך יעשה לקהל המטרה שלך: ירגש, יאתגר ויניע לפעולה.

    כדי לקבל מיתוג או קמפיין מוצלח, שעונה על צרכיך, נבקשך למלא את פרטך ולענות על בריף הכולל שלושה שלבים קצרים. המידע דיסקרטי ולא ייעשה בו שימוש מעבר לפרוייקט זה:

    שם

    שם חברה

    דוא"ל

    טלפון

    1. מהו שם המותג עליו מדובר? האם יש צורך בשם חדש?

  • כותבים בריף!

    2. רקע
    תיאור קצר של מצב השוק, מיצוב המותג (הדרך שבא המוצר נתפש ע"י לקוחות), מתחרים ישירים ועקיפים, יתרונות, חולשות, איומים והזדמנויות, ממצאי מחקרים רלבנטיים ותיאור היעדים השיווקיים.

    קהל מטרה:

    מטרה פרסומית
    מה תרצה שהצרכן יעשה, יחשוב או ירגיש בנוגע למותג או השירות שלך מייד לאחר שייחשף לפרסומת? יפנים את קיומו של המותג? יניע את עצמו לפעולה? יגביר את תדירות השימוש? ישנה את התנהגותו?

    הבטחה פרסומית U.S.P - Unique Selling Proposition
    כדי לכבוש טריטוריה מסוימת במוחו של הצרכן, עליך להגדיר את הצעת המכר הייחודית והיחידה של המותג שלך. הצעה שתאפשר למותג להיתפס באופן שונה מאשר המתחרים, באמצעות הבטחת תועלת אחת, ברורה, מפתה, משכנעת ואמינה.

  • כותבים בריף!

    3. מטלות לביצוע
    מה צריך לעשות? לוגו ושפה עיצובית? עיצוב ובניית אתר אינטרנט? אריזות מוצרים? קמפיין פרסומי? ניירת חברה? עלונים? פולדרים? קטלוג תדמיתי או מכירתי? עיצוב נקודות מכירה?

    מהם אמצעי המדיה?
    האם מדובר בקמפיין או פעילות חד פעמית? זה המקום לספר על מגבלות חוקיות בתחום שלך, דרישות משרד הבריאות, התניות משפטיות, התייחסות לחברות בקבוצה ועוד.

כל הזכויות שמורות ללילך הירשפלד ©